Summer tour
21 juli t/m 1 september

Martial Arts Summer Tour

Rondleiding door de tentoonstelling Martial Arts

Wil je begeleid de tentoonstelling ontdekken? Ga mee met de gratis Martial Arts Summer Tour! Vanaf 6 jaar, dagelijks om 12.30 uur (let op: reserveren verplicht).

Boek hieronder je tickets. De tour is gratis. Je hebt alleen een geldig museumentree nodig.

.enviso-tickets.enviso-tickets-mobile { display: block !important; } :host { --enviso-primary-color:#376feb; --enviso-secondary-color:#376feb; font-family: Mabry pro; } .enviso-offer-filters-wrapper { display: none; } #ticket-description { ???????????? display: none; ???? } .enviso-title { ???????????? display: none; ???? } .enviso-tickets.enviso-tickets-mobile { display: grid; grid-template-columns: calc(50% - 1em) calc(50% - 1em); align-items: stretch; } :host .enviso-tickets-mobile enviso-ticket-item { float: none; margin-right: 1em; width: auto; } :host enviso-ticket-item { margin-bottom: 1em; margin-right: 1em; box-sizing: border-box; } .enviso-dialog-content { background-color: #b1c5f0; }

Ga mee op een interactieve rondleiding door de tentoonstelling Martial Arts en begeef je in de wereld achter martial arts! Bekende en minder bekende vechtsporten komen aan bod. Ontdek wat mensen motiveert om het gevecht aan te gaan, met een ander maar ook met zichzelf. Voor lichamelijke en mentale groei, verbinding, verzet en gemeenschap. Maar martial arts zijn ook prachtig om te zien! Aan het einde van de tour maak je een eigen herinnering en neem je een stukje van Martial Arts mee naar huis.

• Wanneer: dagelijks van zondag 21 juli tot en met zondag 1 september 2024
  • Tijd: 12.30-13.15 uur
  • Waar: Startpunt: entreehal museum
  • Voor: iedereen vanaf 6 jaar
  • Prijs: je betaalt alleen museumentree
  • Entree Wereldmuseum Amsterdam: € 9 (6 t/m 18 jr.) € 17,50 (volwassenen) | Gratis entree met Museumkaart, VriendenLoterij-vippas en Stadspas Amsterdam
  • Reserveren: is verplicht (ook met museumkaart), reserveer nu jouw ticket
  • Meer informatie: Zien en doen | Wereldmuseum Amsterdam

Let op! Voor groepen kinderen, zoals bso-groepen, is deze activiteit niet geschikt. Kijk op onze speciale bso-pagina voor ons vakantieaanbod voor groepen.