Tropenmuseum, onderwijs, MBO, Fashion Cities Africa, rondleiding + opdracht
31 januari 2019

Fashion Cities Africa

Mode is booming in Afrika!

Ontdek de levendige modescenes in Casablanca (Marokko), Lagos (Nigeria), Nairobi (Kenia) en Johannesburg (Zuid-Afrika).

Wat kun je verwachten?

In de tentoonstelling Fashion Cities Africa kom je mode tegen van couture tot streetstyle. Je wordt ondergedompeld in mode items, persoonlijke verhalen, blogs, fotografie en film. Je ziet creaties van o.a. Maki Oh, Said Mahrouf en 2Manysiblings. Laat je inspireren door deze Afrikaanse creatievelingen en ga zelf aan de slag met een gerichte opdracht.

• Voor wie: studenten MBO (stylist, mode, fashion management)
  • Periode: vanaf 31 oktober 2017
  • Tijdsduur: 60 minuten
  • Prijs:  € 45,-  per 15 leerlingen (meerdere groepen mogelijk)

Aanbod op maat?

Heb je interesse in een specifieke tentoonstelling of thema? Of ben je geïnteresseerd in onze educatieve methode voor een groep docenten (in opleiding)?

Informeer naar de mogelijkheden voor een programma op maat via reserveren@tropenmuseum.nl of 088 - 0042 840 (maandag t/m vrijdag, 10.00 - 17.00 uur).

Reserveren? Kies uit een van de onderstaande programma's:
Niveau: groep 1 en 2
Niveau: groep 3 t/m 8
Tot en met 1 juli 2024
Tot en met 31 juli 2024
Vanaf 1 september 2024
U heeft gekozen voor het programma Feest! Wereldwijd voor groep 3 t/m 8. Wilt u aansluitend ook de dansworkshop Frevo boeken?
U heeft gekozen voor het programma Martial Arts. Maak een keuze tussen de 2 workshops.
Leerlingen jonger dan 6 jaar: 1 begeleider op 5 leerlingen; leerlingen ouder dan 6 jaar: 1 begeleider op 10 kinderen
Aan de hand van de gewenste aanvangstijd kijken we wat mogelijk is
Adres school
Naam contactpersoon
Betaalwijze
Heb je nog vragen of opmerkingen voor ons? We horen het graag!
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Blijf op de hoogte